Subject: Pärnu linnas Hirve tn pikenduse tunnel
From: "Maarika Urm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 10:18:44 +0200

Tere

Olen Maarika Urm Pärnu linnavalitsuse teedespetsialist.

Minu poole pöördus mures kodanik ja andis teada, et Pärnu linnas
Tallinn-Pärnu-Ikla maantee all olev Hirve tn pikendusel (asukoht:
https://maps.app.goo.gl/1sJxrviqWZG2NUNi7 ) asuv kergliiklustee tunnel on
vett täis ning seda ei ole võimalik kasutada. Kas sellega oleks võimalik
midagi ette võtta?

Parimate soovidega

Maarika Urm

teedespetsialist

Pärnu Linnavalitsus

Taristu- ja ehitusteenistus

mobiil: +372 518 0490

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.